I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 30, 2011

016-....... ! PLEZZ LEAVE ME ALONE....

-016-....... ! AKU BAKAL MENGENALI SIAPA KAU-
Di sini ada hati terluka...Di sini ada hati kecewa...Di sini ada hati yang setia...dan Di sini jualah ada hati yang merana...Tanpa di duga sayang tiba...Entah mengapa sayang wujud di hati...Sedangkan jiwa di palu rasa kecewa...dan di palu rasa duka...Mengapa sayang itu masih bertaut di hati...Sedangkan jiwa bergelora kerana cinta...yang di bina musnah angkara perosak cinta...Oleh itu akan meranalah hati akibat sayang pada cinta yang merana selamanyaaaaaaaaaa.............................

Siapa sebenarnya kau...kenapa tak berani nak perkenalkan diri...mengapa mesti kau sorokkan identiti kau disebalik telefon...kau berani cakap dalam telefon jerrr...nampak sangat yang kau nie seorang yang pengecut ! berani cakap kat fon saje tapi tak berani bersua muka...aku paling pantang bila orang lain masuk campur hal peribadi aku...kau sape nak masuk campur ! tak ada hak pon...kenapa ea kau tahu pasal aku....pelik jugak...nampak sangat yang kau nie take care ngan aku...pasal aku semua kau tahu...padahal aku dah cuba sembunyi dari pengetahuan sume orang...tapi kau nie hebat...sume hal aku dan kawan-kawan aku kau tahu...teringin gak nak bersua muka ngan kau...sebab aku nak tanyer dari sumber mana kau tahu..hahaha..tapi ada satu hal lagi yang menyakitkan hati aku...bila orang yang paling aku sayang tak percaya ada orang ugut dan ganggu aku...siapa la pemilik 016???? KALAU AKU TAHU SIAPA ORANGNYA JANGAN HARAP DAPAT TERLEPAS ! HAHAHA...sebab kau aku merana kau tahu tak ! walaupun banyak air mata nie jatuh...aku tetap sabar sebab aku tahu setiap kejadian ada hikmahnya...aku tahu setiap air mata yang jatuh nie pasti akan menghasilkan sebuah kebahagiaan suatu hari nanti...amin!

No comments:

Post a Comment