I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, February 16, 2011

.:. KAU SENTUH HATIKU .:.

- HARAP-HARAP SENYUMAN NIE AKAN TERUS KEKAL -
Terima kasih atas pemberianMu...Terima kasih atas apa yang telah terjadi...KAU selalu menemaniku tanpa ku sedari...Kau tak pernah biarkan aku sendirian menjalani hidup ini...Kau selalu menyertaiku...Terima kasih kerana  KAU telah menyentuh hatiku...di kala aku lalai di pentas duniawi...KAU telah memperingatiku...KAU tak pernah lupa memberi rancangan yang terbaik untukku...walaupun aku selalu lupa padaMu...tetapi KAU masih memberi peluang padaku...Terima kasih YA ALLAH...KAU telah menyentuh hatiku dengan kasih sayangmu...KAU telah mengubah hidupku menjadi yang baru...bagai emas yang murni berkilauan...KAU telah membentuk kekuatan hatiku...perjalanan hidup ini telah mengajarku tentang kehidupan...KAU tidak pernah lelah untuk memberi...tidak pernah sedikitpun KAU meminta...Terima kasih kerana menyentuh hatiku...Terima kasih atas kasih sayangMU..sebuah kasih sayang yang selalu memberi...bagai air yang mengalir...yang tidak pernah berhenti...TERIMA KASIH YA ALLAH...

Aku tak sangka yang aku mampu harungi hidup nie tanpa mama...walaupun sunyi tanpa kehadiran insan yang paling aku sayangi...tapi aku tahu mama bahagia kat sisi ALLAH...aku masih lagi ingat kenangan kita bersama ma..aku tidak pernah lupa akan pesan mama supaya tabah dan sabar hadapi semua ini...aku tahu ada maksud tersirat yang mama pesan 4 tahun yang lalu...dan kini aku faham akan segalanya...dah dekat 2 tahun lebih mama pergi...tapi bayangan mama sentiasa berlegar di ingatan...aku tahu mama tak pernah tinggalkan aku sendirian...lagi-lagi bila aku hadapi masalah yang seberat ini...aku dah cuba untuk lupakan masalah nie..tapi bila aku dah lupa...masalah nie hadir lagi tanpa aku duga...aku tak boleh halang masalah nie dari hadir sebab aku pon tak tahu jalan penyelesaiannya macam mana...tapi aku gembira sebab aku ingat pesan mama...aku kena tabah dan sabar akan semua nie...aku anggap semua nie hanyalah mainan dunia yang hanya sementaa je...aku kena kuat supaya kawan-kawan aku leh tengok aku tersenyum ngan senang hati walaupun dalam hati nie hanya ALLAH je yang tahu...senyum...senyum...cantik luar cantik dalam...aku yakin aku cantik bila senyum...weekkk..hehehe =)

No comments:

Post a Comment