I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, February 28, 2011

.:. DUA JIWA SATU HATI .:.

-BOLING SUNWAY PYRAMID-
Aku hanyut dalam dakapan cintamu...siang malam sentiasa merindu...wajahmu laksana bidadara...telah terpatri di dalam hati...Jantungku bergetar tak menentu...setiap kali kita bertemu...merungkai rasa rindu...yang bersemayam di dalam kalbu...Dunia ini umpama pelangi...saat cinta kita bersemi...semoga ia bersemadi di relung hati...hingga ke akhir detik waktu...

" Sukarnya aku nyatakan...perasaan padamu...yang semakin menebal...bersemi di kalbu aku...sungguhpun demikian terpaksa aku terima...hakikat yang sebenar diri ini sebenarnya dicintai...beratnya hati ini untuk melepaskanmu...sudah pasti kau luka...dan andai aku pilihmu jadi kekasihku bagaimana dengan dia yang terdahulu menyintaiku...sungguhku serba salah tak menentu...mengapa semua ini yang terjadi " awak...masih tergiang-tergiang lagi lagu nie kat telinga saya masa awak nyanyi lagu " dua jiwa satu hati " untuk saya kat damansara ahad lepas...menusuk ke kalbu~ saya tahu awak serba salah sekarang...dan saya tahu awak sayang kat saya...dari renungan mata awak kat saya ahad lepas saya tahu awak cintakan saya...awak nyanyi dengan penuh perasaan...DEMI ALLAH ! Sampai sekarang saya tak boleh lupakan...saya tahu awak keliru...tapi awak jangan risau ea...saya tetap menunggu awak walau apa-apa pun yang berlaku...andai ada jodoh saya terima awak seadanya...saya akui memang saya cemburu bila awak berdamping dengan perempuan lain tapi saya sedar diri wak...saya harus mengalah dan terus bersabar...tapi saya punya hati dan perasaan...mencintai awak bukan satu kesalahankan??? kita sendiri pon tak tahu mengapa perasaan nie lahir dalam diri kita...saya pernah tanya kawan-kawan tentang hal nie..ada ramai yang bagi pendapat...ada yang tak setuju tapi saya tetap teruskan sebab saya tak nak kehilangan awak...saya tahu awak pon same...niat kita satu jerr iaitu awak nak ubah saya jadi yang lebih baik...right?? tapi ramai yang tak faham niat awak tu...ramai yang salah anggap awak hanya amek kesempatan terhadap diri saya...sampai kawan baik awak sendiri pon tak percaya dengan awak...saya tahu tiap-tiap hari awak sakit hati ngan perangai saya yang degil nie...sampai awak sakit...saya risau awak tak dapat bertahan lama...saya belum puas bersama awak...belum puas tengok senyuman awak...gelak tawa...saya selalu doakan awak sihat dan tabah hadapi dugaan nie...saya sentiasa ada untuk melindungi walau apa-apa pun...ITU JANJI SAYA ! 

P/S : SAYA SENTIASA MENCINTAI AWAK B...MUAHHHXXX..

No comments:

Post a Comment