I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 2, 2011

- HATI YANG TERLUKA -

-MERAWAT HATI YANG LUKA KAT TAMAN ARNAB-
Wahai hati yang terluka...bacakanlah semua itu di dalam hatinya...dan katakanlah kepadanya " SEMUA INI KU PASRAHKAN KEPADAMU " Untuk orang yang bodoh membuat Dia terluka...tidak sepatutnya Kau mendapatkan untaian tabir hati itu...dan alagkah tinggi darjatmu...walaupun kau menyakiti...Wahai hati yang terluka...sekarang torehkan lembaran baru dalam sajak berjudul " YANG TERBAIK BUKANLAH DIRIMU "...dan hapuskanlah coretan merah dalam perjalananmu itu...Nescaya esok hari mimpi dan keinginan mu ternyata lebih baik...

Orang dulu-dulu pernah berkata kalau tak nak hati terluka maka janganlah kita melukai hati sesiapa pun...seperti aku...aku sering di permainkan oleh cinta...seakan aku tak punya tenaga untuk melewati semua yang terjadi pada diriku....? Aku ingin mempunyai cinta sejati dan aku ingin mendapatkan setitik kehangatan untuk aku miliki sampai aku mati nanti....? ketika cinta itu menyakiti kita...kita hanya boleh menangis seakan tak ada gunanya hidup tanpa Dia yang kita cintai...mengapa Dia meninggalkan kita saat tak ingin jauh darinya??? tak pernah sedikit pun kita berfikir meninggalkannya...tapi justeru kita yang ditinggalkan...sesaat kita tau batapa sakitnya ditinggalkan cinta sejati kita...TERLUKA...memang sakit...apalagi hati yang terluka...kesetiaaan selalu aku jaga...tapi apa balasan...pengkhianatan...hati yang berbunga harus layu dengan terpaksa...mungkin inilah senario tuhan yang harus terjadi pada aku...tapi selagi aku boleh bertahan aku akan teruskan walaupun hati nie sakit...aku kena kuat demi Dia...itu janji aku padanya...aku harus tunaikan..ada jodoh tak ke mana...walaupun kita gaduh atau berebut pon tak guna sebab jodoh di tangan tuhan ! ALLAH yang menentukan segalanya...

P/S - AKU BERKAWAN RAPAT DENGANNYA DENGAN NIAT DIALAH BAKAL SUAMI AKU...AMINNN

No comments:

Post a Comment