I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 5, 2011

.:. SONETA BUAT KEKASIH .:.

-WAJAHMU SERING DI HATIKU-
Telah ku semai bebenih kasih...di batas waktu bertunas di kalbu...di ladang usia perkebunan kasih...tumbuh menjadi sepohon rindu...Sepohon rindu di perdu hati...berdahan cinta bunganya indah...akar melilit sepotong mimpi...takwa merimbun bertahun sudah...bertahun sudah kucari-cari...ku temu damai seluruh raga...ku tagih kekasih cinta abadi...setulus rasa di laman jiwa...Di laman jiwa ku titip sejati...sekalung cinta pada-Mu ILLAHI...

Love is cinta...aku sering berdoa bahawa dialah jodohku pada masa akan datang...aminnn..YA ALLAH dekatkanlah dia padaku sekiranya dia untukku...dan jauhkanlah dia dariku sekiranya dia tidak tercipta untukku...buat masa sekarang hubungan aku ngan si Dia boleh di katakan semakin akrab...aku boleh cerita sume masalah peribadi aku kat dia...si Dia lebih take care ngan aku walaupun kadang-kadang dia sakit hati ngan perangai aku yang degil nie...aku tak tahu macam mana lagi yang patot aku wat untuk tambahkan lagi kasih sayang dia terhadap aku...aku terlalu mencintainya !  kalau boleh aku tak nak kehilangannya...tapi aku tak nak jadi selfish...aku sedar sape aku??? Dia terlalu baik untuk aku...terlalu sempurna...sebab tu aku takot sangat kehilangannya...dah macam-macam dugaan yang kita berdua lalui walaupun berat i'm still love u darling ! muuaahhxxx..hope kita kekal sweetcorn...

No comments:

Post a Comment