I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 10, 2011

:: JIKA KAU SAYANG PADAKU ::

-THANKZ B CELEBRATE MY BEZDAY-
-SWEET BEZDAY 19TH-

Jika kau sayang padaku...teruslah sayang padaku...tapi aku tak boleh memaksamu...kerana itu cintamu...aku hanya boleh menerima...dan hidup di dalamnya penuh bahagia...Jika kau benci padaku...bertanyalah pada dirimu...apamu yang terganggu...dengan adanya aku...dari situ kita belajar siapa kau dan siapa aku...Jika kau sama denganku...jangan sesali kepergianku...kerana kehilangan yang terbesar bukanlah kematianku...tetapi apa yang mati di antara kita...ketika aku masih ada...Dan jika cinta memang ada di antara kita...aku tak akan pergi jauh darimu...hidup terus dihatimu... menghangatkanmu dalam kedinginan... menenangkanmu dalam kemarahan...membawa senyum dalam saat-saat sepi...aku tidak tidur...aku tidak mati...akulah kekuatan bagimu...selalu ada ...

HAPPY BIRTHDAY NORASIKIN MOHD AZMAN ! semoga aku akan terus happy jalani hidup nie tanpa mama di sisi...yang penting aku ada abang,ayah dan b yang selalu support aku...itu dah lebih dari cukup...bezday kali nie special ckit coz aku celebrate ngan " BF "..special x??sweet?? Aku happy sekurang-kurangnya ada gak yang ingat bezday aku...ayah dan abang dah la jauh di perantauan...uwaaa ! takpe..yang penting aku dapat makan secret recipy..." choclate indulgence "huhu...thankz b coz tunaikan impian cyg...cyg epy coz dapat berdua ngan b..amek pic kat bukit melawati...seronok sangat...kalau boleh nak je waktu tu hanya kita berdua je...hihi..bezday kali ini akan cyg simpan di dalam hati nie menjadi kenangan yang paling indah...bezday yang sangat special & sweet memories... thankz b celebrate bezday untuk cyg...I LOVE U SWEETCORN...MUAAHHHXX...

Tak tahu macam mane nak ungkap perasaan kat dalam hati nie...sedih...cemburu...geram...semua menjadi satu...huh ! kenapa begini nasib yang kau beri kepadaku YA ALLAH...aku inginkn dirinya...hanya dia...tapi kenapa aku dapat rasa yang cintanya berbelah bahagi...Betulkah dye mencintaiku??? Benarkah kata-katanya bahawa dye lebih mencintaiku??? Benarkah tinggal sedikit sahaja rasa sayang dye wat kekasihnya??? aku tak dapat hadapinya...aku semakin sayang pada dirinya...aku tak nak kehilangannya seperti mana aku kehilangan kasih sayang mama...KAU jadikanlah SWEETCORN milik aku YA ALLAH !


2 comments: